Savladavanje krivina

SLorence Crosstrail 014

Makadamski i šumski putevi, kao i singletrack staze prepuni su zamki i iznenađenja! Tu moramo voziti sa rezervom: u krivine ne ulaziti prebrzo, usporenje i kočenje mora biti na vrijeme - prije same krivine. Ne skidati prste sa kočionih ručica, ako trebamo dodatno usporiti onda oprezno kočimo zadnjom i po potrebi dodajemo prednju kočnicu. Na makadamskim i šljunkovitim podlogama bicikl ostaje u nešto uspravnijem položaju, dok se tijelom naginjemo unutar zavoja. Suprotno tome, na oštrim singletrack krivinama bicikl naginjemo unutra, dok tijelom nastojimo održati uspravniji položaj! 

Kod brzih skretanja kada smo popustili kočnice i ušli u krivinu, težište prebacujemo nazad i na vanjsku pedalu koja je u donjem položaju. Povlačimo donji grip upravljača lagano nadole usmjeravajući pravac i balansirajući težištem u nozi na vanjskoj pedali. Blagim uvrtanjem gležnja guramo tu nogu unutra i asistiramo vrtnju bicikla oko vertikalne osi. Čim prije, a po izlasku iz tjemena krivine ubrzavamo i «ispaljujemo» se prema izlazu i slijedećoj krivini. Važan segment u svim tehnikama brdskog biciklizma je idealno balansiranje težinom, a u tehnici brzog skretanja to dolazi do posebnog izražaja. 

Kod biranja putanje prilikom skretanja na šumskim i makadamskim putevima: oprez! Presjecanje krivina često ne dolazi u obzir zbog «usječenih» tragova od kamona, teških vozila i sl. Tu moramo odabrati jedan od dva traga, a svaka promjena nosi izvjestan rizik kod prelazaka «grbe» na sredini koje su uvijek neravne, obrasle travom i sl. 

 

servis btn parlax

kartice2.jpg

footer logo15

KONTAKT

 

Prodajni centri i servis uvijek je dostupan za vas.

 

Holiday Inn: +387 (0)33 209 648

Ilidža: +387 (0)33 625 243

Mostar: + 387 (0) 36 316 620

 

Email: info@ciklocentar.com

www.ciklocentar.com

 

FACEBOOK

 

YOUTUBE

 

INSTAGRAM

 

designer17